neljapäev, 23. august 2007

Houli-mouli!

Tuleb välja, et ma olen nüüd neljandat päeva 21-aastane. Tule taevas appi, noh! Sünnipäeval jõudis kohale, et päris suur vanus juba. Võiks ainult seesmiselt või vaimselt või kuidas iganes seda sõnastada tahate, igatahes võiks kuidagi teistmoodi ka nagu "suureks kasvada". Tahaks juba nö. ise enda peremees olla, või siis perenaine. Kõike tahaks, mis suurte inimeste elu juurde kuulub. Aga tunnen ennast piisavalt hästi, et teada, et ma ei ole veel nii suureks vastutuseks valmis. Kunagi, kui olen, siis annan märku :) Palju õnne mulle. Ja aitähh kõigile kallikestele, kes võtsid kätte ja viitsisid minu pärast Tallinnast nii kaugele sõita ja minuga mu päeva tähistada. Loodan, et te ei pidanud pettuma. Musid teile! :)



1 kommentaar:

Unknown ütles ...

sullegi musi ja aitahh ja palju 6nne