esmaspäev, 3. august 2009

Pillerkaare jätkumine

Täna võtsime ette uue poetuuri, et rõdule uus kapp või riiul leida.
Kõigepealt käisime Mööblimajas, mis eile kinni oli. Mõttetu käik, hinnad võtsid hinge kinni.Siis mõtlesime, et läheks vaataks ühe taaskasutuskeskuse üle, aga see oli kinni. Kuigi eelneva uurimistöö põhjal saime aru, et on 7 päeva nädalas lahti. Kui kohale jõudsime, siis helistasime seal ukse peal olevale numbrile. Keegi ei võtnud vastu. Pärast, mingisugused 2 tundi hiljem, helistati tagasi. Neil olevat müüjatega mingi segadus olnud ja oli jah selline kurb olukord tekkinud. Aga noh, pole hullu. Peale seal ukse taha jäämist läksime Ülemiste keskusesse. Taaskord tulutu. Siis käisime Järve Selveri mööblipoed läbi ja ikkagi ei midagist.

Kuna ma olin emale eile lubanud, et lähen teda vaatama, siis sõitsime Õismäele. Seal olles tuli mul meelde, et me olime suure toa remondi käigus sealt ühe kapi ära lammutanud ja see seisis siiamaani nukralt nurgas. Küsisin vanematelt, et mis nad arvavad, kui me selle Kirsis kasutusele võtaks. Ja nüüd ta siis seisabki rõõmsalt meie Kirsi tänava rõdul, raamatutest pungil :D

Aga peale kapi leidmise ja kokku panemise, renoveerisime ka natuke meie pesunööri süsteemi. Hiljuti ostsime just uue roosa pesunööri, kuna vana läks katki. Ning täna muutsime asja veel paremaks. Meil on nüüd süsteem, kuidas nöörid siis ära võtta, kui pesu hetkel ei kuiva. Kõik on väga super. Ainult, kui me väga tublid tahame olla, siis värvime millalgi seinad ka üle ja põrandale paneme ehk linoleumi, et seal paljajalu soojem oleks :)
Igatahes tundub rõdu nüüd kaks korda suurem, kui varem. Seal võiks piknikugi maha pidada! :)
Kokkuvõttes ütleks seda, et Jürgen on supertubli!!! Siiamaani mõtlen tema tublidusele ja imestan :) Kalliralli sulle!!

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

kas sul öösiti tulbki selline väga suur tahtmine blogi kirjutada? :)
Igatahes tubli, et pead päeviku ja tublid et saite rõdu korda. vb kutsuks teid ja teete mulle toa korda ka? Minu poolt oleks tee ja küpsised:) (angel)

Merka ütles ...

Ma olin täna öösel tööl ja siis oli võimaluls seda kirjutada. Aga kuidas muidu ma päeva muljeid kirja paneks, kui just mitte õhtul? :P
Aga see sinu toa korda tegemine... sul ju kõik täitsa uus alles! Mis seal teha oleks. Kapi ostmisega pead ikka ise hakkama saama, meie ju sinu maitset ei tea :D Me valiks lihtsalt kõike kallima, ma arvan :P