neljapäev, 12. august 2010

mai - august 2010

Vahepeal on nii nii palju asju juhtunud, et ma kõike niikuinii ei mäleta. Aga need asjad panen kirja, mida mäletan!

Jürgen sai 30. mail aasta aega vanemaks. Juhuu!

Juunis käisime Rakveres Meeste tantsupidu vaatamas. See oli äge!









Juuni keskpaigas sain ma Mupo käest 300.- trahvi, kuna ma sõitsin endale teadmata ilma piletita. Tavaliselt on mul telefonis meelespea, et kuukaart läbi saab, aga see kord ei olnud. Ja nii ma olin juba 5 päeva jänes olnud.

3. juuli oli äge, sest siis me käisime Otepää Seikluspargis. Huuuhh, ma pidin seal päris mitu korda oma kõrgusekartusele vastu astuma. Mul selline tunne, et mul ei ole mitte kõrgusekartus vaid hoopis kukkumiskartus. On selline asi üldse olemas? Mõlemal juhul on jube!










Esimesel pildil on kõik veel kuki-muki, aga nii kõrgel olla, nagu teisel pildil pole enam naljaasi.


Siis me käisime ühel ägedal sünnipäeval, kus mina olin Preili Jänes ja Jürgen oli Härra Kass :)
Ja 18. juulil õhtupoolikul satarisime Tallinnast Itaaliasse Europeade festivalile.
Eesti - Läti - Leedu - Poola - Tšehhi - Austria - Itaalia ja teistpidi tagasi.









Kinos oleme ka käinud mõned korrad:
Videviku saaga: Päikesevarjutus (The Twilight Saga: Eclipse) - raamatu oli parem, aga vaadatav
Algus (Inception) - minu jaoks natuke liiga sürr, aga mõte iseenesest oli lahe
Lohista ta lavale (Get Him To The Greek) - nalja ja pulli film.

Ma üritan edaspidi tublim olla ja väiksemate vahedega positusi teha. Siis on ehk rohkem meeles, mida kirja peaks panema :)

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Alguses kaua mõtlesin - misasja kuidas sa said piletita sõitmise eest trahvi.. autoga, ja kuidas MuPo siia üldse kuulub! alles kolmandat korda läbi lugedes kohale jõudis et ikka bussiga sõitsid :)
MIna aga käisin hiljuti nõmme seikluspargis ja see oli tõesti äge :)