laupäev, 14. jaanuar 2006


Tervitus!
Kuidas elate kallid kaaskodanikud? Kas uus, kahetuhande kuues aasta on ilusasti alanud? Olete suutnud oma uusaasta lubadustest ilusti kinni pidada? Mina isikulikult pole neist lubadustest kunagi midagi arvanud. Tegelikult pole ma neid endale õieti andnud ka. Siiamaani olen elus ja õnnelik :)
Minu uus aasta algas suurepäraselt. Käisin Linnahalli pealt ilutulestikku vaatamas. See vaatepilt oli midagi unustamatut. Sealt pealt on ju kuskile Viimsini või ma ei teagi kui kaugele näha. Ja siis kui kell 12 sai... oioii, kui ilus! Igal pool hakati paugutama ja saluuditama. Täpselt nagu sõda oleks puhkenud. Igatahes soovitan soojalt teil mõnel aastavahetusel seal ära käia. See on lihtsalt hea vaheldus tavalisele, igavale aastavahetusele :P
Tegelikult ei ole kõik enam nii suurepärane ja hea kui siis oli. See on sellepärast nii, et siis oli vaheaeg, aga nüüd on käes mõnus, hea, stressirohke eksamisessioon. Vahepeal oli mul tegelikult suht masendus ja üldse ei tahtnud kooli tagasi minna, nagu üldse üldse. Aga nüüd, kui mul on peale vaheaega ära tehtud üks eksam ja suhteliselt hästi tehtud, siis tuli mingil määral õppimisisu tagasi. Praegu tegelikult kogungi ennast, et õppima minna. Ega nii väga ei viitsi ju ikkagi. Aga loodame, et need kaks viimast, kõige raskemat eksamit saavad ka õnnelikult läbitud.
Peamine on ikkagi see, et me enda eluga üldises vaates rahul oleks. Mina olen hetkel suht-koht rahul. Olge teie ka! :)

Parimatega,
Merka

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Emm.. elu on hea, jah, aga tuleb õppida ka, onju? Nii et palun valmistu ilusti ;) :P

Merka ütles ...

Hea muff! Endal on sess läbi ja nüüd võib teisi õpetada, jah? Normaaaalne! :P Mis teha, et kõik nii targad pole nagu sina :) :P

Unknown ütles ...

Merka, tahaks ju veel midagi lugeda ;)

Merka ütles ...

palju tahad, vähe saad! :P

Unknown ütles ...

aga ikkagi :)