laupäev, 21. jaanuar 2006

Elu on kino!


Hahahaa, ma kukkusin ühel eksamil läbi. Paras mulle. Ise loll, ise koll :P Niikuinii nende eksamite AP-d enam sellesse semestrisse ei tule, sest need on JÄRELeksamid ja LISAeksamid. Need on nendele, kes on järel-lollid ja lisa-laisad! Jama värk, aga nii ta on. Ükskõik kui palju me lisa-laisad ka ei üritaks, ikkagi on vaja koos järel-lollidega eksameid teha. Meid te juba niisama lihtsalt lahutada ei suuda!
See selleks. Tegelikult käisin ma eile kinos. Kosmoses. Naljakas oli, pole harjunud enam nii väikse saali ja ekraaniga. CocaCola Plazas on ikkagi kõik suur ja euro ja vip. Ja meie, tarbijad, oleme kõige hea ja paremaga nii harjunud, et miks meil üldse on vaja vanu asju? Miks me Kosmost kohe prügikasti ei visanud, kui Plaza lahti tehi? Ma arvan, et vot selle pärast, et iga natukese aja tagant natuke nostalgiadoose saada. Või mis? Igatahes, filmi nimi oli Just Like Heaven. Soovitan soojalt, kui on vaja vajadus pisku romatika ja armastuse järele. See ei ole tavaline armastuslugu, see on midagi natuke enamat. Siis saate aru, kui ise ära olete näinud :)
Minu nostalgia-armastuse-doos sai eile saadud. Minge nostalgitsega teiegi!

Beso!

7 kommentaari:

Unknown ütles ...

Miks me Kosmost kohe prügikasti ei visanud, kui Plaza lahti tehi?

Vastus on tõenäaoline ju: piletit on odavad! :P :)

Merka ütles ...

Hea meeeeees! Sa muule ei mõtlegi kui ainult rahale :P Äkki mõnel meist on Kosmosega seotud vanad ja head mälestused? :) :P

Unknown ütles ...

seotud vä??? :D

Unknown ütles ...

Kuule Merka, nu kirjuta midagi uut juba, rahvas ootab ju :P!

Merka ütles ...

Rahvas? Sina oledki see ainuke "rahvas" , kes mu blogi poole üldse piilub :) Ja küll ma siis kirjutan midagi, kui isu peale tuleb. Kannatust paluks. Tead seda ütlust: "kes kannatab , see kaua elab" ? :)

Unknown ütles ...

Nu pliizzzzzz! :)

Merka ütles ...

Sa oled ikka täitsa vingupingu kohe :P