neljapäev, 23. veebruar 2006

Olen hea inimene!


Nonii, tänane päev möödus siis doonorluse tähe all. Käisin verd loovutamas. Kool lõppes kell 13 paiku, siis läksin käisin söömas. Tegelikult algse plaani kohaselt tahtsin ma kooli sööklas vinkusid süüa, aga kuna homme on selline eriline päev, siis oli söökla ainult kella 13ni lahti ja see plaan läks vett vedama. Siis Pasha oli armas ja sõidutas meid Magistrali, seal saime endal kõhud täis söödud. Siis sõitsime Ädala tänavale - Verekeskusesse :) Kui ma olin oma küsimustiku ära täitnud, siis läksin kontrolli. Tädi küsis mult paar küsimust, mida seal varem küsitud polegi. Näiteks küsis ta mult, et kas ma suitsetan ja siis ta küsis veel, et kas mul on olnud sellised kahtlaseid seksuaalpartnereid, kellelt ma oleks võinud mõne suguhaiguse saada. Muidugi vastasin ma mõlemale küsimusele eitavalt. Hemoglobiini tase oli mul kõigi aegade madalaim - 125. Aga hästi armas oli see, et kui ma vaatasin seda enda kaarti, kus on kirjas millal ma olen oma verd loovutamas käinud, siis ma avastasin, et esimest korda käisin ma seal täpipealt aasta tagasi, ehk siis 23. veebruar 2005. Kohe tuli see päev meelde. Ja Krissu oli ju siis ka meiega. Ja mina ei saanud verd anda, sest ma ei olnud söönud. Ja Liina ei saanud verd anda, kuna ta tegelikult peaks surnud olema, sest ta hemoglobiini tase oli niivõrd madal. See oli naljakas :) Ohh, vanad head ajad!

Peale seda, kui ma olin heateo ära teinud läksin ma linna. Sain meie kalli "hemoglobiin on nii madal, et on lausa hämmastav, et ta üldse elab"-piigaga kokku. Kuna meil kummalgi söömissoovi ei olnud, siis läksime juba tavaliseks kujuneva Hella Hundi asemel Populari. See oli minu esimene laiendatud-Populari külastus. Väga meeldiv mulje jäi. Minu arust tark tegu, et nad ennast "suurendasid". Kui millegi üle vinguda, siis ehk ainult selle, et muusika oleks võinud tsipa-tsipa vaiksem olla. Aga muidu oli selline tšill, mõnusad diivanid ja padjad. Hea koht kus väike pikutus teha ja lattetada :) Ühesõnaga jään ma oma tänase peävaga üllatavalt rahule. Kõik läks kudagi meeldivalt hästi :)

Ilusat ja rahulikku iseseisvumist meile! :D

8 kommentaari:

Unknown ütles ...

ehhheee, Liisu-Merka tubli. :P rohkem ei ole midagi öelda :)

Merka ütles ...

Muidugi tubli! Tubli on mu keskmine nimi :D

-kats- ütles ...

no nii ja minu jätsid mainimata!!!
Tglt on mul süümekad ma pole väga väga ammu verd andmas käinud =(
Tartus ei tule keegi minuga ja aega kah nagu ei ole. Tallinnas nagu ei satu kah sinna, sest tglt ega ma seal tallinnaski eriti käi. olen ikka enamasti Laulasmaal ju. Tallinnas käin aind teiega kokkusaamas ja muidugi poodides =)

oles siis ikka TUBLI meie TUBLI MERKA!

Merka ütles ...

Eks ma ikka üritan tubli olla, jah. Aga see tädi, kes mul kontrolli tegi vaatas seda kaarti ja üts: "Viimati käisite septembris. Päris ammu." Sellise natke üleoleva tooniga umbes, et miks te oma kohustust täitnud ei ole. Ma olin selle peale vait nagu sukk :P Naljakas oli :)
Ole sina ka tubli, kallike ;)

Unknown ütles ...

Heh, Merka sul on juba palju lugejaid :P

Merka ütles ...

Jaa, palju, hästi palju. Miljonites lausa :P

Unknown ütles ...

miks siin nii igav, Merka, pead juba kirjutama midagi :)

Anonüümne ütles ...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»