reede, 10. veebruar 2006

Sedasi see eluke veereb..


Minu teine semester ülikoolis on nüüdseks 3 nädalat juba kestnud. Siiamaani on kõik talutav. Loodame, et on ka edaspidi. Kindel on see, et tegelikult ei ole nii talutav varsti enam, aga loota ju võib. Lootus on lollide lohutus, nagu öeldakse ;)

Midagi "uut" on see, et ma hakkasin vene keelt õppima. Uus on selle pärast jutumärkides, kuna ta täitsa uus ikkagi mu jaoks ju ei ole. Aga täiendamist sellel alal vajan ma siiski, ja mitte vähe :P Siiamaani olen käinud ühes tunnis. Läks vist isegi täitsa hästi. Järgmiseks korraks tuleb kirjutada lugu enda kodust. Eks näis, kuidas ma hakkama saan.
Õppejõud tundub normaalne ja inimlik. Kõigil meil on ju omad väiksed kiiksud, aga esmapilgul suutis tema oma omi igatahes varjata.

Täna saime Triinu ja Katsiga kokku, käisime Hellas Hundis söömas. Ma proovisin ka siis lõpuks seda kartulipüreesuppi krevettidega, mida kõik nii väga kiidavad. Ma pean tunnistama, et oli tõesti keeltallaviivalt hea. Edaspidi kiidan seda isegi ;) Ja siis ma jõin mahla, mida pole vist umbes sada aastat joonud - greibi. See oli ka hea. Ühesõnaga oli mu tänane päev kohe täitsa hea. Kuigi mõni väitis, et ma imelik olen, aga see selleks :P Natuke imelikkust aeg-ajalt mõjub meile kindlasti ainult hästi ja veel paremini! :) Ja i-le pani täpi ilus ilus ilus lumesajus, sellises kella poole kuue ajases hämaruses Raekoja plats. Oehh, kui ilus oli! Nagu Triin ütles, et sellise vaatepildi peale tahaks kohe armastada :) Ei tea, mida või keda või kus, aga kohe nii nii väga tahaks armastada :) Eks see armastus ole üks ilus asi, jah!


Palju armastust meile kõigile!

PS!
Ja kõige ägedam ja lahedam ja üldse kõige-kõigem asi on see, et Siki sünnitas esmaspäeval, 06. veebruaril 2006 kell 12.15 pisipoja, kes on kõigenunnum pisike beebi-poiss terves maailmas! Õnne ja tervist teile! :)

9 kommentaari:

Unknown ütles ...

Ha ha ha ha, nii on ju paljju palju parem, merka, palun, kirjuta tihedamini! :P

Merka ütles ...

Mida sa naerad? Et said oma tahtmise? Kui sa nii arvad, siis tea, et ega ma sinu pärast ei kirjutanud. Ikka enda pärast :P

Unknown ütles ...

tuli aeg, et midagi uut kirjutada :P

Unknown ütles ...

hmmm, merka ei vasta nuud isegi commentaaritele :S

Merka ütles ...

Sa oled ikka tätisa kärsitu kohe.
Teoreem: ma niikuinii midagi tarka ei kirjuta, mida lugeda. Niiet targemaks sa mu blogi lugemisest ei saa :P
Järeldus: pole vaja nii väga mu järgmist sissekannet oodata :)

Unknown ütles ...

Teoreem 1: iga 6 mlrd. inimest kohta eksisteerib vähemalt üks Meriliis mis täidab tingimusi:
1. tema perekonnanimi on Aro;
2. ta õppib TTÜ-s;
3. tal on bloggeri account;
4. ta postitab blogis iga 3-4 päeva jooksul.

Järeldus: inimesed, kes tahavad Merka blogi lugeda, külastavad blogi iga päev (loevad kommentaare, ootavad midagi uut).

Näide 1. Olgu esimene postitus oli tehtud 10.02.2006 Millal tuleb oodata uut? Kui palju artikleid peab olema 19. veebruaril 2006 a.?
Vastavalt teoreemi 1 tingimusele 4 sissekannet tehakse uks kord iga 3-4 päeva jooksul, nii et järgmine postitus peab olema 13.-14. veebruaril. Tähendab et teist postitust oodetakse 16.-18. veebruaril, kuid 17-ndal veebruaril võib olla 2 postitust.

Vastus: Järgmist postitust tuleb oodata 13-14 veebruaril. 19-ndal veebruaril peab olema 2-3 postitust.

Unknown ütles ...

ha ha ha Pallas ja Väljas kadestavad mind :) tu-tu-tu-tu

Anonüümne ütles ...

Sauh Merka=)
ma tahtsin kommenteerida natuke sinu kommenteerjaid:D
Pasha, kui sa tõid näite:"Teoreem 1: iga 6 mlrd. inimest kohta eksisteerib vähemalt üks Meriliis mis täidab tingimusi:
1. tema perekonnanimi on Aro;
2. ta õppib TTÜ-s;
3. tal on bloggeri account;
4. ta postitab blogis iga 3-4 päeva jooksul."

aga samas sa ütlesid, et inimesed käivad vaatamas tema blogisid iga päev, siis on see ju mõttetu=), sest kui sinna ilmub iga 3-4 päeva tagant midagi ei ole mõtet käia siin ju igapäev vaid samuti 3-4 päeva tagant!

-Kats-

Unknown ütles ...

Nu asi on selles, et siin ilmuvad komentaarid ka ;), nu tegeliklt selleks on vaja Teoreemi 2. kirjutada, aga oleme kõik juba suured lapsed, ja saame ise aru :P
Sina ju kui loed artikli (näiteks delfis) loed kommentaare ka ju? Nii kui ma olen Merka lugeja, siis mind huvitab mis ja kes siin midagi kommenteerib, loomulikult, et ma tulen ja vaatan kommentaare, nii et oleks isegi parem kui Liisu hakkaks iga päev kirjutada. Vot tak vot.
Aga samas mle meeldib nüüd ma ei ole siin ainuke kommenteerija. :)