esmaspäev, 2. aprill 2007

Esimene päev

Nonii, aprill algas, nalja ei saanud, ilmad läksid ilusaks, Merka tuli mõttele. Vist ei ole eriti geniaalne mõte, aga mõte ikkagi, eks näis mis juhtub. Otsustasin eile õhtul smuutit juues, et teen enda peal inimeksperimendi - nädala smuuti joomist/puuvilja söömist, et oma tahtejõudu proovile panna. Seda ma veel ei tea, kas selle nädala sisse kuulub nädalavahetus ka või mitte. Igatahes võin ma alates reedest päris sööki sööma hakata, kui ma tõesti näljane olen. Alates reedest selle pärast, et see nädal on ju selline tore nädal, kus nädalavahetus on pikem kui tavaliselt - 3 päeva. Lihavõttepühad ju!! Ma ükspäev hakkasin mõtlema, naljakas, et mune toovad lihavõttejänesed (mulle ei ole kunagi toonud tegelikult, aga Ameerika filmidest olen näinud). Imelik tegelikult, sest jänesed ju ei mune mune. Aga ju neil on siis kanadega mingi leping tehtud või midagi :) PILT : http://www.mahlad.ee/?id=527

Tagasi minu eksperimendi juurde tulles, mis ei kaasa endasse ühtegi muna, kana ega jänest.
Esimene päev (ehk siis täna) :


Hommik
:

*pool pudelit (0,5 l) hommikueine smuutit (pool selle pärast, et teine pool sai õhtul ära joodud)

*pirn
*banaan

Päev
:

*0,5 l porgandi-õuna smuuti
*pirn
*3 banaani

Õhtu
:
*~10 viinamarja
*2 apelsini

Head homset päeva mulle! :) :P

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Õhtu:
*~10 viinamarja

10 kilo??? :D:D:D

Merka ütles ...

Jah, Pasha, kümme kilo. Ma olen nüüd ise ka üks suur viinamari :P