kolmapäev, 4. aprill 2007

Kolmas päev

Ongi nii, et hommikud on kergemad, see on nüüd selge. Täna oli juba terve päev kergem. Ma oletan, et selles mängis otsustavat rolli see, et ma sõin koolis ühe õuna ja pirnõuna. Muidu ma olen koolis olles ainult joonud, aga kuna käisin täna kehalises ka, siis otsutasin, et oleks targem midagi süüa. Igatahes oli päev kergem kui eile. Aga koju tulles oli mul jälle paar kiusatust. Üks oli see, et ma harjumuspäraselt läksin tegin külmkapiukse lahti ja sealt vaatas mulle vastu kohukesekene (ma otsustasin, et nad on kurjast! :P) ja peale selle oli isa muna praadinud. Siis oli küll selline tunne, et peaks vist lõks nina küljes ringi käima, et mitte neid lõhnu tunda :D Aga õnneks leidsin ma viinamarjad ja apelsini, mis mu päästsid.

Niisiis, minu tänane menüü:
Hommik:
*apelsin

Päev:
*pirnõun
*õun
*mõned viinamarjad (ei lugenud üle, mingi väike kobarake oli, umbes 10 tk ehk)
*apelsin
*vesi (sest smuutit polnud)

Õhtu:
*2banaani
*pool pudelit õuna-mustsõstra smuutit (esimest korda proovisin, mingi imelik kõrvalmaitse on sellel)

Praegu on selline tunne, et oleks vist kõik nõus andma ühe mõnusa, täiesti tavalise vorstisaia eest!! :D Lihaisu tundubki kõige hullem olevat.

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

mmm, miks mitte naiteks teed suhkruga 6htul? on ju taimne toit/jook.

a jah ootan neljapaevast bloggi