neljapäev, 5. aprill 2007

Neljas päev

Päev algas väga hästi. Kõik oli täiesti okei. Ja ma olen kindel, et lõpeb veel paremini, mis siis, et ma otsustasin oma eksperimendile lõpu teha. Ma tean, et loll on see, kes vabandust ei leia, aga ma olen täiesti kindel, et ma oleksin seda suutnud jätkata. Ma lihtsalt tean seda, sest kui ma juba kolm päeva seda suutsin teha, siis oleks järgmised kolm piece of cake. Põhjus, miks ma otsustasin lõpetada oli see, et mu näonahk läks veidike imelikuks. Ma usun, et see on sellest, et ma sõin/jõin palju happelisi asju, keha lihtsalt ei ole sellega harjunud. Kella viieni olin ma veel nö. taimetoidu peal, aga siis jõudsin ema töö juurde ja ütlesin talle, et ta mulle süüa ostaks :)

Aga kuni kella viieni toitusin ma nii:
Hommik:
*2 banaani
*pool pudelit mustika-vaarika smuutit (mu lemmik!)

Päev:
*ülejäänud mustika-vaarika smuuti
*porgandi smuuti

Selleks korraks siis kõik. Ise jäin rahule, sest ei uskunud, et sellega hakkama saan. Nüüd tean, et kui midagi väga tahta, siis saad kõigega hakkama! :)

4 kommentaari:

Krissu ütles ...

eh lahe :) ega jah liiga palju puuvilju ka ei ole hea :D aga tubli oled ja tahtmist sul on :) tubli oled :) ja ka kolm ja pool p2eva on saavutus, ma isegi ei tea kas ma suudaks seda teha, aga et ma naudin seda m6nust sokolaadi siin :D

bisous

Unknown ütles ...

tubli

Merka ütles ...

Hehee, aitäh teile :)
PS! Krissu, hea isu :D

Merka ütles ...

Liisu, ma pean sind kurvastama sellega, et smuutid ei ole tehtud üldse nunnudest asjadest.
eile mulle räägiti, et kõik hallitanud puuviljad ja poodidest tagasi saadetud asjadest on kokku miksitud smuuti!!!
ma ei suuda seda uksuda kuidas nii halbadest asjadest tehakse nii head asja! hmm...